Перелік обладнання, яке було придбано з місцевого бюджету
жовтня по листопад 2019 р.
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1.
Бойлер 100 л
1
3880,00
2.
Бойлер 50
л
1
1899,00
Перелік
матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
за
вересень 2019 року
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1
Порошок
чист. Helper
100
1550,00
3
Пральний
порошок «Ушастий нянь» 4,5
кг
20
3360.00
4
Мило
Шарм дитяче
50
247.50
Перелік матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
у липні 2019 р. на ремонтні роботи закладу
Перелік матеріалів, які
були придбані з місцевого бюджету
01.02.2019 по 15.06.2019
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1.
Порошок чист. Helper
10
159,50
2.
Серветки паперові
1061
5251,95
3.
Засіб для посуду
Бджілка
845
18737,50
4.
Мило дитяче
650
3047,50
5.
Септомакс
30 кг
8415,00
6.
Пісок
7 куб. м
5600,00
7.
Вапняна паста 3 кг
20 шт.
180,00
8.
Розчинник
20 шт.
740,00
9.
Валик велюр
25 шт.
1212,50
10.
Пензлі 2,5 см
24 шт.
288,00
ОГОЛОШЕННЯ
про конкурс
на заміщення посади завідувача комунального дошкільного навчального закладу загального
розвитку ( ясла - садок) № 40
«Калинка» Бердянської
міської ради Запорізької області
Виконавчий комітет Бердянської міської
ради оголошує конкурс на заміщення посади завідувача комунального дошкільного навчального
закладу загального розвитку ( ясла - садок) № 40 «Калинка» Бердянської міської ради
Запорізької області
Комунальний дошкільний навчальний
заклад загального розвитку ( ясла - садок) № 40 «Калинка» Бердянської міської ради
Запорізької області
розташований за адресою:
Запорізька область, м. Бердянськ,
Володимира Довганюка , 93-а
Оплата праці здійснюється на підставі
наказу Міністерства освіти і науки України від 20.09.2005 № 557 (зі змінами
20.01.2017 № 81) , а саме: 16 тарифний розряд. Тривалість робочого тижня - 40 годин.
Посада завідувача закладу прирівнюється
до посад педагогічних
працівників згідно з переліком педагогічних
посад. Завідувач закладу дошкільної освіти:
1) Відповідає за реалізацію завдань
дошкільної освіти, визначених законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»
та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу.
2) Планує та організовує роботу
закладу, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;
3) Призначає на посади педагогічних
та інших працівників та звільняє їх з посад відповідно до законодавства, затверджує
їх посадові інструкції;
4) Здійснює контроль і керівництво
за діяльністю дошкільного закладу.
5) Діє від імені
закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях,
укладає угоди з юридичними та фізичними особами.
6)Розпоряджається в установленому
порядку майном і коштами дошкільного закладу і відповідає за дотримання фінансової
дисципліни та збереження матеріально – технічної бази закладу.
7) Видає у межах своєї компетенції
накази , контролює їх виконання.
8) Контролює організацію харчування
та медичного обслуговування дітей.
9) Затверджує правила внутрішнього
трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим
комітетом.
10) Щороку звітує
про освітньо - виховну, методичну , економічну і фінансово-господарську діяльність
закладу дошкільної освіти на загальних зборах колективу та звітних конференціях.
11) Планує, координує і контролює
роботу педагогічних та інших працівників закладу.
12)
Заохочує і стимулює творчу ініціативу працівників, підтримує сприятливий морально
- психологічний клімат в колективі.
13)
Затверджує графіки роботи, педагогічне навантаження працівників закладу тарифікаційні
списки і графіки відпусток.
14)
Керує діяльністю педагогічної ради.
15)
Забезпечує облік, збереження і поповнення навчально-матеріальної бази, облік і збереження
документації; організовує діловодство, ведення бухгалтерського обліку і статистичної
звітності.
16)
Забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил ,охорони
праці , безпечної життєдіяльності дітей і працівників.
17) Організовує профілактичну роботу
щодо попередження травматизму
18) Впроваджує заходи з питань енергозбереження
та контроль за їх використанням.
19) Представляє заклад у відносинах
з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами
та організаціями.
На посаду завідувача призначається
особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту
на рівні спеціаліста, магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а
також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню
професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно
подати для участі в конкурсі (оригінали та копії): - заяву про участь у конкурсі;
- мотиваційний лист про участь у конкурсі довільної форми; - паспорт громадянина
України; - автобіографію або резюме; - документ про освіту; - трудову книжку; -
довідку про відсутність судимості; - перспективний план розвитку закладу освіти;
- особистий листок з обліку кадрів;
- письмову згоду на обробку персональних
даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Особи можуть подавати додаткову
інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.
Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації
оголошення за адресою: відділ освіти виконкому Бердянської міської ради, вулиця
Університетська, 33, м.Бердянськ, Запорізької області, а саме: з 21.06.2019 р.
Конкурсний відбір буде проводитись 12.08.2019 р. о 8:00 каб.70 будівлі виконавчого
комітету Контактна особа – Шадуріна Галина Петрівна (тел. 35651, 47010), електронна
пошта kadry_oono@ukr.net.
3
Етапи проведення конкурсу: - прийняття
та розгляд документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі (30 календарних
днів); - перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством
вимогам (5 робочих днів); - проведення конкурсного відбору
- публічна
та відкрита презентація перспективного плану розвитку закладу дошкільної освіти
( до 20 хв.);
- іспит складається письмово за
екзаменаційними білетами, які відкриваються у присутності членів конкурсної комісії
та пропонуються кандидатові за його вибором. Загальний час для підготовки відповідей
на питання екзаменаційного білета становить 60 хвилин з перевірки знання законодавства;
До кожного білета включаються 6
питань :
- 2 питання на знання Конституції
України;
- 2 питання – знання Закону України
«Про запобігання корупції»;
- 2 питання - знання Закону України
«Про дошкільну освіту».
Вирішення ситуаційного завдання.
Для оцінювання використовується
п'ятибальна система.
- співбесіда з конкурсною комісією;
- визначення
переможця конкурсу;
- оприлюднення результатів конкурсу.
ЗВІТ
про роботу дошкільного закладу №40 «Калинка»завідувача Міхової І.В.за 2018-2019 н.р.
Завершився навчальний рік
і сьогодні я прозвітуюсь про роботу дошкільного закладу за 2018 -2019 рік.
Дошкільний навчальний заклад
здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих
актів України:
1) Конституція України
2) Закон України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»
3) Закон «Про мови в Україні»
4) Закон України «Про охорону дитинства» №2402-ІІІ
5) Конвенція ООН про права дитини
6) Національна доктрина розвитку освіти.
7)Базовий компонент /нова
редакція/ дошкільної освіти,
8) Програма розвитку дитини дошкільного
віку «Дитина в дошкільні роки», а також, відповідно власного Статуту, Програми
розвитку та річного плану роботи.
У 2018
-2019 р. в нашому дошкільному закладі виховувалося 250 дітей. З них до школи
іде 94 дітей. Комплектація груп проводилась згідно вікових показників. Загалом
11 груп:
3р.ж. - 1 група
4р.ж. - 3 групи
5р.ж. - 3 групи
6 р.ж. - 4 групи
Їх обслуговують:
22 вихователя;
1 вихователь-методист;
2 музичних керівника;
1 інструктор з
фізкультури;
1 практичний психолог,
1 соціальний педагог,
1 керівник гуртка
«Англійська мова»;
1 сестра медична старша;
1 сестра медична з
дієтичного харчування;
5 працівників харчоблоку;
1 Завідувач господарством;
1 комірник;
1 Кастелянка;
1 діловод;
12 помічників вихователів;
2 машиніста з прання
білизни;
1 прибиральник службових
приміщень;
2 двірника;
3 сторожа;
1 робітник з комплексного
обслуговування й ремонту будівель
Для
забезпечення реалізації державних стандартів дошкільної освіти в ДНЗ
комплектація груп кадрами здійснюється з урахуванням віку, стажу роботи, освіти
та кваліфікаційної категорії .
Кваліфікаційний
рівень педагогічних працівників постійно підвищується. Згідно Закону України
«Про атестацію» наші педагоги кожні 5 років проходять курсову перепідготовку на
базі Бердянської філії КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» ЗОР.
Весь
навчально-виховний процес в дошкільному закладі
у 2018-2019 навчальному році відбувався на високому методичному рівні.
Вся робота проводилась спільно з дітьми, педагогами, батьками, ЗЗСО №3 та БДЮТ. Були створені умови для
варіативності проведення освітнього процесу, впровадження інноваційних
педагогічних технологій в освітній процес.
Освітній процес у ЗДО № 40
здійснювався за наступними пріоритетними напрямами роботи:
1.
Розпочати роботу з дітьми
з формування емоційно-значимої поведінки
дітей у
природному оточенні.
2.
Вдосконалювати зміст дошкільної освіти засобами інноваційних технологій,
організації освітнього процесу на засадах особистісно зорієнтованої педагогіки
співробітництва, інтегративного підходу (LEGO – технології) до
організації дитячої життєдіяльності.
3. Сприяти створенню та розширенню форм та видів
співпраці з родинами, умов для
соціально-морального розвитку особистості, орієнтації
на загальнолюдські цінності
Основним постійно діючим колегіальним органом
самоврядування педагогічних працівників закладу є педагогічна рада. На
педагогічних радах колегіально вирішувалися пріоритетні завдання закладу з
педагогічним колективом, батьківською громадськістю та з педагогічним округом.
Протягом
року у закладі працював керівник гуртка англійської мови Олійник Тетяна
Олегівна. У своїй роботі вона використовувала цікаві методи навчання. В
результаті діти мають добрий словниковий запас. Розуміють мову педагога та вже
самі намагаються розмовляти англійською мовою – що є великою базою для шкільної
освіти.
Впродовж
усього року у закладі активно працювала соціально- психологічна служба. Робота
психолога практичного та педагога
соціального здійснювалася у трьох напрямках:
-
робота з дітьми (спостереження, бесіди, корекційні та
розвивальні заняття та ігри)
-
робота з батьками (консультації за потребою, ведення
інформаційних куточків, обстеження житлово – побутових умов дітей переселенців,
обстеження дітей під опікою)
-
робота з колективом (створення сприятливих умов в колективі
та допомога у вирішенні конфліктних ситуацій у разі їх виникнення)
Однією з нагальних
завдань сьогодення є зміцнення та
збереження здоров’я підростаючого покоління. В дошкільному віці ми закладаємо
фундамент здоров’я. Виконання системи щотижневої рухової активності дітей
знаходиться під постійним контролем вихователя – методиста Гончар О.О. та
сестри медичної старшої Сошко Т.Ю.
Основна
частина роботи з зміцнення здоров’я та
оздоровлення дітей лежить на інструкторі
з фізкультури Полієвець Альоні Юріївні. Вона забезпечила проведення ранкової
гімнастики, занять з фізкультури, спортивних свят. Моніторинг фізичного
виховання показав, що всі діти на достатньому рівні оволоділи загальними
навичками руху.
Також для
зниження захворюваності дітей протягом року сестрою медичною старшою Сошко Т.Ю.
та вихователями груп велика увага приділялася наступним заходам:
-
щоденний ранковий фільтр дітей
-
виконання режиму дня
-
суворе виконання санітарно – гігієнічних норм
-
провітрювання приміщень
-
проведення загартовуючих процедур протягом року
-
контроль за сезонністю одягу
-
у разі збільшення захворюваності ОРЗ у групах –
кварцування приміщень з наступним провітрюванням
Для
контролю фізичного розвитку дитини 2 рази на рік проводиться антропометрія
(зважування, вимірювання зросту та об’єму грудної клітки).
У літній
період зважування проводиться 1 раз на місяць.
2 рази на
рік діти оглядалися лікарем – педіатром, після чого їх розподіляли на фізичні
групи:
·
основна – 229 дитини
·
підготовча – 19 дітей
·
спеціальна – 2 дітей.
1 раз на місяць усі діти
оглядаються на сверблячку та педікульоз.
Вакцинація вихованців проводиться згідно Положення про організацію і
проведення профілактичних щеплень від 03.09.2014 р. №48 МОЗ України, наказу МОЗ
України № 947 від 18.05.2018 р. «Про внесення до календаря профілактичних
щеплень» та річного плану. У разі наявності вакцини сестра медична згідно
графіку щеплень надає направлення до дільничного лікаря для проведення щеплень.
Всі діти випускних груп
пройшли профілактичні огляди (вузьких спеціалістів).
Харчування
дітей у закладі здійснюється під контролем сестри медичної з дієтичного
харчування Вороніної А.А. за наступними нормативно-правовими документами:
Закону України «Про дошкільну
освіту»
Інструкції з організації
харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
У зв’язку з режимом роботи
10,5 годин на день в ЗДО встановлено триразове харчування дітей.
Сплата за харчування дітей в
ДНЗ з 01.03.2019 батьківська плата
становить 19,20 грн. (60%) плата за рахунок бюджетних коштів становить 12,80
грн. (40%) загалом 32,00 на день.
В
дошкільний заклад доставка продуктів для харчування дітей проводиться
централізовано згідно тендерних договорів.
№
п/п
ЧП,
водій транспортного засобу
Продукт
1.
«Вольнянський
молокозавод»
кисломолочний сир,
масло,
сметана
2.
ТОВ «Екоіл ліг продукт»»
молоко
3.
ФОП Тімошенко І.Л.
Куряче філе
4.
«Буравльова А.А.»
м'ясо, печінка
5.
ФОП Михалевич О.В.
сік, масло раст.
6.
«ПАТ
«Бердянський хлібокомбінат»
хліб
7.
ПФ «Завет»
овочі, крупи, цукор
8.
ФОП Пронева
яйце
9.
«Срібна роса»
вода
10.
ООО «Бари»
Рибний фарш
11.
ФОП Лукянченко О.І.
Кавовий напій, чай, крохмал
Всі
продукти дошкільний заклад отримує за тендерними договорами від
постачальників при наявності документів (накладних, сертифікатів якості з
терміном реалізації продуктів).
Виконання норм харчування
складає 85%. Не в повному обсязі виконуються норми по наступним продуктам: яйця,
фрукти, овочі.
Меню кожного дня у закладі складається згідно
єдиного примірного двотижневого перспективного меню, яке затверджується
завідувачем та погоджується з держспоживслужбою. Також хочу зауважити , що з
єдиним примірним двотижневим перспективним меню ви можете ознайомитися на
сайті міськвиконкому у розділі «Освіта та навчання». У разі відсутності
будь-яких продуктів харчування , які заявлені у перспективному меню, Радою з
питань харчування дітей у закладі проводиться їх заміна на інший продукт, про
що складається акт про заміну продуктів.
В ЗДО харчоблок повністю
обладнаний необхідним інвентарем (електроплити, пароконвектомат, електросковорода,
електрична духовка, жарильна шафа, електрична м'ясорубка, холодильники. Усе
обладнання на харчоблоці у робочому стані
та використовується за призначенням.
Усі приміщення харчоблоку,
складські приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам: своєчасно
проводиться прибирання усіх приміщень, обробка посуду, інвентарю.
Дітям дуже подобається, як наші кухарі
смачно готують, а помічники вихователів гарно сервірують столи. А зараз я
пропоную вам подивитися відеоролик про
харчування дітей у садочку.
Всі ви
знаєте, яке насичене та активне життя було в нашому садочку протягом 2018-2019
н.р.
Зараз
запрошую вас передивитися фото презентацію нашого життя у садочку.
Протягом
року наш заклад приймав активну участь в житті дошкілля м. Бердянська. Наші
вихователі та вихованці приймали участь
у різноманітних фестивалях.
-
Вихователь року – 2018 (вихователь Межуєва Т.М.)
-
Фестиваль ораторського мистецтва (Власов Василь, група 6
р.ж. «Вишенька»)
-
Фестиваль «Світ довкілля - 2019» (вихователь-методист
Гончар О.О., вихователь Чернокальська З.П.)
-
Фестиваль «Бердянські кнопочки» – 2019
Вже другий рік наш заклад
приймає участь у Міжнародному освітньому проекті
The LEGO Foundation.
У квітні
2019 р. наш заклад приймав участь у дитячий архітектурній виставці- конкурсі « Професії
майбутнього» у рамках Всеукраїнському фестивалю гри, навчання і
натхнення від «Play Fest», де отримали диплом за
перемогу в номінації «Екорятівники планети».
В 2018-2019 році значна увага приділялася зміцненню та модернізації матеріально-технічної
бази дошкільного закладу.
Протягом навчального року в дошкільному
навчальному закладі завдяки виділеним коштам міською владою проведені наступні ремонтні роботи:
Назва робіт
Вартість
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення
83011,40 грн.
Капітальний ремонт даху на овочесховищі
Заміна конфорок для плит
13824,00 грн.
А також за бюджетні кошти було придбано:
-
миючі, чистячи засоби та засоби особистої гігієни
-
дезінфікуючі засоби та медикаменти
-
будівельні матеріали для проведення поточного ремонту для
харчоблоку, коридорів, музичної та спортивної залів
-
пісок для пісочниць
Ще раз хочу звернути вашу увагу на те, що з
інформацією про всі придбання та перелік виконаних ремонтних робіт, які
проводилися у закладі за рахунок бюджетних коштів висвітлено на сайті нашого
закладу у розділі «Адміністративно-господарська діяльність», а також у розділі «Благодійна допомога» ви можете
ознайомитися із станом благодійного рахунку нашого закладу, а також переліком
наданої благодійної допомоги у натуральній формі. Хочу звернути вашу увагу на те,
що вся благодійна допомога надана у натуральному вигляді обов’язково ставиться
на прихід у бухгалтерії відділу освіти.
Ми разом з
вами, батьки, створили прекрасні умови для ігор, розвитку та виховання дітей.
Це навчальні, ігрові, спортивні, природничі кутки у групах та вуличні
майданчики.
Хочу
подякувати батьківському комітету, який повністю займається благодійними
внесками. У разі виникнення будь-яких проблем у закладі, які потребують
фінансування, служби у яких виникли проблеми, звертаються до членів
батьківського комітету і вони разом вирішують ці питання.
Також хочу
подякувати всім працівникам закладу
за їх відповідальний, тяжкий труд,
завдяки якому наші діти отримують знання, знаходяться під постійною турботою в
теплих та чистих приміщеннях.
Головна задача моєї роботи – це здійснення контролю за охороною дитинства, технікою
безпеки, виконанням санітарно-гігієнічних норм, за виконанням посадових
інструкцій й інструкцій з охорони праці, пожежної безпеки працівниками закладу.
Ці питання завжди знаходяться під моїм пильним контролем та вирішуються з
працівниками дошкільного закладу.
Протягом
року особливу увагу я приділяла роботі з сім’єю, з вами. Мої двері завжди були
відкриті для вас, разом ми вирішували всі питання, які виникали. На практиці я
користуюсь тільки демократичним стилем керівництва. Уся моя робота відкрита і
прозора.
Висловлюю
усім вдячність за активну участь у житті закладу,розуміння, підтримку та
співпрацю у вирішенні всіх задач та за допомогу у створенні належних та чудових
умов для перебування дітей у закладі.
жовтня по листопад 2019 р.
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1.
|
Бойлер
|
1
|
3880,00
|
2.
|
Бойлер 50
л
|
1
|
1899,00
|
Перелік
матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
за
вересень 2019 року
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1
|
Порошок
чист. Helper
|
100
|
1550,00
|
3
|
Пральний
порошок «Ушастий нянь»
|
20
|
3360.00
|
4
|
Мило
Шарм дитяче
|
50
|
247.50
|
Перелік матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1.
Порошок чист. Helper
10
159,50
2.
Серветки паперові
1061
5251,95
3.
Засіб для посуду
Бджілка
845
18737,50
4.
Мило дитяче
650
3047,50
5.
Септомакс
8415,00
6.
Пісок
5600,00
7.
Вапняна паста 3 кг
20 шт.
180,00
8.
Розчинник
20 шт.
740,00
9.
Валик велюр
25 шт.
1212,50
10.
Пензлі 2,5 см
24 шт.
288,00
В
дошкільний заклад доставка продуктів для харчування дітей проводиться
централізовано згідно тендерних договорів.
№
п/п
|
ЧП,
водій транспортного засобу
|
Продукт
|
1.
|
«Вольнянський
молокозавод»
|
кисломолочний сир,
масло,
сметана
|
2.
|
ТОВ «Екоіл ліг продукт»»
|
молоко
|
3.
|
ФОП Тімошенко І.Л.
|
Куряче філе
|
4.
|
«Буравльова А.А.»
|
м'ясо, печінка
|
5.
|
ФОП Михалевич О.В.
|
сік, масло раст.
|
6.
|
«ПАТ
«Бердянський хлібокомбінат»
|
хліб
|
7.
|
ПФ «Завет»
|
овочі, крупи, цукор
|
8.
|
ФОП Пронева
|
яйце
|
9.
|
«Срібна роса»
|
вода
|
10.
|
ООО «Бари»
|
Рибний фарш
|
11.
|
ФОП Лукянченко О.І.
|
Кавовий напій, чай, крохмал
|
Всі
продукти дошкільний заклад отримує за тендерними договорами від
постачальників при наявності документів (накладних, сертифікатів якості з
терміном реалізації продуктів).
Назва робіт
Вартість
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення
83011,40 грн.
Капітальний ремонт даху на овочесховищі
Заміна конфорок для плит
13824,00 грн.
Касові видатки по ЗДО №40 за 2018 рік
Найменування видатків
Видатки
Сума
Заробітна плата
3569483,95
у т.ч.
надбавка за
престижність праці
20673,76
Нарахування на заробітну плату
801098,56
Предмети, матеріали, обладнання, інвентар
117412,03
у т.ч.
Септомакс
3857,44
пісок
2712,00
будівельні
матеріали
18557,58
господарчі
товари (порошок, серветки,туалет.
папір, засіб для миття посуду, лічильник, тканина, кульки)
25592,30
питна вода
32653,00
новорічні
подарунки
8750,00
Медикаменти
1747,52
Продукти харчування
564326,60
Оплата послуг (крім комунальних)
162426,91
у т.ч.
Інтернет,
зв'язок, дезінфекція, вивіз ТВБ,послуги виготовлення програми, промивка
мережі опалення, сервісне обслуговування інженер. мереж, тех. обслугов.
вогнегасників, охорона
37541,91
ремонт мереж
теплопостачання
114900,00
ремонт покрівлі
9985,00
Відрядження
795,03
Оплата теплопостачання
568262,73
Оплата водопостачання та водовідведення
72700,98
Оплата енергопостачання
220300,30
Окремі заходи реаліз. програми
за навчання по
пожежній безпеці, по охороні праці, БЖД
1314,16
Комфорки для плит
13824,00
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення
83011,40
Разом:
6151414,72
Найменування видатків
|
Видатки
|
Сума
|
Заробітна плата
|
3569483,95
| |
у т.ч.
|
надбавка за
престижність праці
|
20673,76
|
Нарахування на заробітну плату
|
801098,56
| |
Предмети, матеріали, обладнання, інвентар
|
117412,03
| |
у т.ч.
|
Септомакс
|
3857,44
|
пісок
|
2712,00
| |
будівельні
матеріали
|
18557,58
| |
господарчі
товари (порошок, серветки,туалет.
папір, засіб для миття посуду, лічильник, тканина, кульки)
|
25592,30
| |
питна вода
|
32653,00
| |
новорічні
подарунки
|
8750,00
| |
Медикаменти
|
1747,52
| |
Продукти харчування
|
564326,60
| |
Оплата послуг (крім комунальних)
|
162426,91
| |
у т.ч.
|
Інтернет,
зв'язок, дезінфекція, вивіз ТВБ,послуги виготовлення програми, промивка
мережі опалення, сервісне обслуговування інженер. мереж, тех. обслугов.
вогнегасників, охорона
|
37541,91
|
ремонт мереж
теплопостачання
|
114900,00
| |
ремонт покрівлі
|
9985,00
| |
Відрядження
|
795,03
| |
Оплата теплопостачання
|
568262,73
| |
Оплата водопостачання та водовідведення
|
72700,98
| |
Оплата енергопостачання
|
220300,30
| |
Окремі заходи реаліз. програми
|
за навчання по
пожежній безпеці, по охороні праці, БЖД
|
1314,16
|
Комфорки для плит
|
13824,00
| |
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення
|
83011,40
| |
Разом:
|
6151414,72
|
Перелік матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
за жовтень 2018 р.
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1
Порошок чист. Helper
100
1600,00
2
Засіб для посуду
Бджілка
60
1410,00
3
Засіб дезінфікуючий
Септомакс
3
720,00
Перелік робіт та матеріалів, які були придбані з бюджету розвитку
з липня по жовтень 2018 р.
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1
Конфорки для
електричних плит
4
13824,00
2
Капітальний ремонт
зовнішнього освітлення
81250,00
3
Тех.нагляд
1761,4
Перелік робіт, які були виконані, та перелік матеріалів, які були придбані
з місцевого бюджету
за травень - липень 2018 р.
№
Найменування
Вартість,
грн.
1.
Поточний ремонт мереж теплопостачання
114900,00
2.
Повірка теплолічильника
5228,00
3.
Підключення пароконвектомату
928,20
4.
Контур заземлення
1100,00
5.
Медикаменти
5354,29
Перелік матеріалів, які були придбані зі спец. рахунку
за травень 2018 р.
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1
Шпалери
6
1320,00
Перелік матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
за жовтень 2018 р.
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1
|
Порошок чист. Helper
|
100
|
1600,00
|
2
|
Засіб для посуду
Бджілка
|
60
|
1410,00
|
3
|
Засіб дезінфікуючий
Септомакс
|
3
|
720,00
|
Перелік робіт та матеріалів, які були придбані з бюджету розвитку
з липня по жовтень 2018 р.
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1
|
Конфорки для
електричних плит
|
4
|
13824,00
|
2
|
Капітальний ремонт
зовнішнього освітлення
|
81250,00
|
|
3
|
Тех.нагляд
|
1761,4
|
Перелік робіт, які були виконані, та перелік матеріалів, які були придбані
з місцевого бюджету
за травень - липень 2018 р.
№
|
Найменування
|
Вартість,
грн.
|
1.
|
Поточний ремонт мереж теплопостачання
|
114900,00
|
2.
|
Повірка теплолічильника
|
5228,00
|
3.
|
Підключення пароконвектомату
|
928,20
|
4.
|
Контур заземлення
|
1100,00
|
5.
|
Медикаменти
|
5354,29
|
Перелік матеріалів, які були придбані зі спец. рахунку
за травень 2018 р.
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1
|
Шпалери
|
6
|
1320,00
|
Перелік матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
17.04.2018 по 14.07.2018
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1
Порошок чист. Helper
60
840
2
Серветка Прем’єр
100
725
3
Засіб для посуду Бджілка
138
3070,50
4
Мило Шарм дитяче
400
1800
5
Пісок
4 куб. м
2712
№
Найменування
Кількість,
шт.
Вартість,
грн.
1
Порошок чист. Helper
60
840
2
Серветка Прем’єр
100
725
3
Засіб для посуду Бджілка
138
3070,50
4
Мило Шарм дитяче
400
1800
5
Пісок
2712
ЗВІТ
про роботу дошкільного закладу №40 «Калинка»завідувача Міхової І.В.за 2017-2018 н.р.
Завершився навчальний рік
і сьогодні я прозвітуюсь про роботу дошкільного закладу за 2017 -2018 рік.
Дошкільний навчальний заклад
здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих
актів України:
1) Конституція України
2) Закон України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»
3) Закон «Про мови в Україні»
4) Закон України «Про охорону дитинства» №2402-ІІІ
5) Конвенція ООН про права дитини
6) Національна доктрина розвитку освіти.
7)Базовий компонент /нова
редакція/ дошкільної освіти,
8) Програма розвитку дитини дошкільного
віку «Дитина в дошкільні роки», а також, відповідно власного Статуту, Програми
розвитку та річного плану роботи.
У 2017
-2018 р. в нашому дошкільному закладі виховувалося 256 дітей. З них до школи
іде 73 дітей. Комплектація груп проводилась згідно вікових показників. Загалом
11 груп:
ІІІ р.ж.– 1 група
|
V р.ж.– 4 групи
|
ІV р.ж.– 3 групи
|
VІ р.ж.– 3 групи
|
Їх обслуговують:
22 вихователя;
1 вихователь-методист;
2 музичних керівника;
1 інструктор з
фізкультури;
1 практичний психолог,
1 соціальний педагог,
1 керівник гуртка
«Англійська мова»;
2 сестри медичні старші;
1 сестра медична з
дієтичного харчування;
5 працівників харчоблоку;
Завідувач господарством;
Кастелянка;
1 діловод;
12 помічників вихователів;
2 машиніста з прання
білизни;
1 прибиральник службових
приміщень;
2 двірника;
3 сторожа;
1 робітник з комплексного
обслуговування й ремонту будівель
Для
забезпечення реалізації державних стандартів дошкільної освіти в ДНЗ
комплектація груп кадрами здійснюється з урахуванням віку, стажу роботи, освіти
та кваліфікаційної категорії .
Кваліфікаційний
рівень педагогічних працівників постійно підвищується. Згідно Закону України
«Про атестацію» наші педагоги кожні 5 років проходять курсову перепідготовку на
базі Бердянської філії КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти» ЗОР.
Весь
навчально-виховний процес в дошкільному закладі
у 2017-2018 навчальному році відбувався на високому методичному рівні.
Вся робота проводилась спільно з дітьми, педагогами, батьками, ЗОШ №3 та БДЮТ. Були створені умови для
варіативності проведення освітнього процесу, впровадження інноваційних
педагогічних технологій в освітній процес.
Освітній процес у ДНЗ № 40
здійснювався за наступними пріоритетними напрямами роботи:
1. Розпочати роботу з дітьми з організації ігрової
діяльності шляхом виховання
соціальних взаємовідносин та формування інтересу до навколишнього світу.
2.Вдосконалювати
роботу з дітьми з патріотичного виховання шляхом
формування рис громадянина української держави, шанобливого ставлення до національних
цінностей українського народу, бережливого ставлення до довкілля.
3.Продовжувати роботу з дітьми з розвитку мовлення через
літературні твори; спрямувати роботу на рішення проблеми активізації дітей на
заняттях із художньо-мовленнєвої діяльності.
Основним постійно діючим колегіальним органом
самоврядування педагогічних працівників закладу є педагогічна рада. На
педагогічних радах колегіально вирішувалися пріоритетні завдання закладу з
педагогічним колективом, батьківською громадськістю та з педагогічним округом.
Впродовж
усього року у закладі активно працювала соціально- психологічна служба. Робота
психолога практичного та педагога
соціального здійснювалася у трьох напрямках:
-
робота з дітьми (спостереження, бесіди, корекційні та
розвивальні заняття та ігри)
-
робота з батьками (консультації за потребою,ведення
інформаційних куточків, обстеження житлово – побутових умов дітей переселенців,
обстеження дітей під опікою)
-
робота з колективом (створення сприятливих умов в
колективі та допомога у вирішенні конфліктних ситуацій у разі їх виникнення)
Однією з нагальних
завдань сьогодення є зміцнення та
збереження здоров’я підростаючого покоління. В дошкільному віці ми закладаємо
фундамент здоров’я.
Виконання системи щотижневої рухової активності дітей знаходиться
під постійним контролем вихователя – методиста Гончар О.О. та сестер медичних старших Сошко Т.Ю., Трушиної Л.Л.
Основна
частина роботи з зміцнення здоров’я та
оздоровлення дітей лежить на інструкторі
з фізкультури Черевко Катерині Валеріївні. Вона забезпечила проведення ранкової
гімнастики, занять з фізкультури, спортивніих свят. Моніторинг фізичного
виховання показав, що всі діти на достатньому рівні оволоділи загальними
навичками руху.
Також для
зниження захворюваності дітей протягом року сестрами медичними старшими Сошко
Т.Ю., Трушиною Л.Л. та вихователями груп велика увага приділялася наступним
заходам:
-
щоденний ранковий фільтр дітей
-
виконання режиму дня
-
суворе виконання санітарно – гігієнічних норм
-
провітрювання приміщень
-
проведення загартовуючих процедур протягом року
-
контроль за сезонністю одягу
-
у разі збільшення захворюваності ОРЗ у групах –
кварцування приміщень з наступним провітрюванням
Для
контролю фізичного розвитку дитини 2 рази на рік проводиться антропометрія
(зважування, вимірювання зросту та об’єму грудної клітки).
У літній
період зважування проводиться 1 раз на місяць.
2 рази на
рік діти оглядалися лікарем – педіатром, після чого їх розподіляли на фізичні
групи:
·
основна – 228 дитини
·
підготовча – 25 дітей
·
спеціальна – 3 дітей.
1 раз на місяць усі діти
оглядаються на сверблячку та педікульоз.
Вакцинація вихованців проводиться згідно Положення про організацію і
проведення профілактичних щеплень від 03.09.2014 р. №48 МОЗу та річного плану.
У разі наявності вакцини сестра медична згідно графіку щеплень надає
направлення до дільничного лікаря для проведення щеплень.
Всі діти випускних груп
пройшли профілактичні огляди (вузьких спеціалістів та лікаря - педіатра), після
чого були оформлені їх медичні картки.
Харчування
дітей у закладі здійснюється під контролем сестри медичної з дієтичного
харчування Вороніної А.А. за наступними нормативно-правовими документами:
Закону України «Про дошкільну
освіту»
Інструкції з організації
харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
У зв’язку з режимом роботи
10,5 годин на день в ДНЗ встановлено триразове харчування дітей.
Сплата за харчування дітей в
ДНЗ становить 26,50 грн., з них 15,90
грн.(60%) - батьки, 10,60 (40%) - з бюджету.
В дошкільний заклад доставка
продуктів для харчування дітей проводиться централізовано згідно тендерних
договорів.
№ п/п
|
ЧП, водій транспортного засобу
|
Продукт
|
1.
|
«Вольнянський молокозавод»
|
молоко, кисломолочний сир, масло, сметана
|
2.
|
«Буравльова А.А.»
|
м'ясо, печінка
|
3.
|
ФОП Михалевич О.В.
|
сік, масло раст.
|
4.
|
«ПАТ «Бердянський хлібокомбінат»
|
хліб
|
5.
|
ПФ «Завет»
|
овочі, крупи, цукор
|
6.
|
ФОП Пронева
|
яйце
|
7.
|
«Срібна роса»
|
вода
|
8.
|
ООО «Бари»
|
Рибний фарш
|
9.
|
ФОП Лукянченко О.І.
|
Кавовий напій, чай, крохмал
|
Всі продукти дошкільний заклад
отримує за тендерними договорами від ЧП
при наявності документів (накладних, сертифікатів якості з терміном реалізації
продуктів).
Виконання норм харчування
складає 80%. Не в повному обсязі виконуються норми по наступним продуктам:
яйце, соки, фрукти, риба, овочі.
Меню кожного дня у закладі складається згідно
єдиного примірного чотиритижневого перспективного меню, яке затверджується
завідувачем та погоджується з держспоживслужбою. Також хочу зауважити , що з
єдиним примірним чотиритижневим перспективним меню ви можете ознайомитися на
сайті міськвиконкому у розділі «Освіта та навчання». У разі відсутності
будь-яких продуктів харчування , які заявлені у перспективному меню, Радою з
питань харчування дітей у закладі проводиться їх заміна на інший продукт, про
що складається акт про заміну продуктів.
В ДНЗ харчоблок повністю
обладнаний необхідним інвентарем (електроплити, пароконвектомат,
електросковорода, електрична духовка, жарильна шафа, електрична м'ясорубка,
холодильники. Усе обладнання на харчоблоці у робочому стані та використовується за призначенням.
Усі приміщення харчоблоку,
складські приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам: своєчасно
проводиться прибирання усіх приміщень, обробка посуду, інвентарю.
Дітям дуже подобається, як наші кухарі
смачно готують, а помічники вихователів гарно сервірують столи. А зараз я
пропоную вам подивитися відеоролик про
харчування дітей у садочку.
Всі ви
знаєте, яке насичене та активне життя було в нашому садочку протягом 2017-2018
н.р.
Зараз
запрошую вас передивитися фото презентацію нашого життя у садочку.
Протягом
року наш заклад приймав активну участь в житті дошкілля м. Бердянська. Наші
вихователі та вихованці приймали участь
у різноманітних фестивалях.
-
Вихователь року – 2017 (керівник музичний Кіосєва В.О.)
-
Фестиваль ораторського мистецтва
-
«Бердянські кнопочки - 2018» одним із організаторів якого
був наш заклад (дітей підготували керівники музичні Потапенко О.О. та Кіосєва
В.О.)
В 2017-2018
році значна увага приділялася зміцненню
та модернізації матеріально-технічної бази дошкільного закладу.
Протягом навчального року в дошкільному
навчальному закладі завдяки виділеним коштам міською владою проведені
значні ремонтні роботи: -
Назва робіт
|
Кількість
|
Заміна стояків опалювальної системи
|
2 шт.
|
Ремонт службового приміщення (туалет)
|
1
|
Ремонт сходових маршів
|
3 шт.
|
Встановлення додаткового каналізаційного колодязя
|
1 шт.
|
Встановлення металопластикових вікон та дверей
|
109 шт. вікон,
7 дверей
|
Технічне
обслуговування вогнегасників
|
13 шт.
|
Підключення
електричної сковороди
|
1 шт.
|
Підключення пароконвектомату
|
1 шт.
|
А також за бюджетні кошти було придбано:
-
миючі, чистячи засоби та засоби особистої гігієни
-
дезінфікуючі засоби та медикаменти
-
будівельні матеріали для проведення поточного ремонту

Ми разом з
вами, батьки, створили прекрасні умови для ігор, розвитку та виховання дітей.
Це навчальні, ігрові, спортивні, природничі кутки у групах та вуличні
майданчики.
Хочу
подякувати батьківському комітету, який повністю займається благодійними
внесками. У разі виникнення будь-яких проблем у закладі, які потребують
фінансування, служби у яких виникли проблеми, звертаються до членів
батьківського комітету і вони разом вирішують ці питання.
Також хочу
подякувати всім працівникам закладу
за їх відповідальний, тяжкий труд,
завдяки якому наші діти отримують знання, знаходяться під постійною турботою в
теплих та чистих приміщеннях.
Головна задача моєї роботи – це здійснення контролю за охороною дитинства, технікою
безпеки, виконанням санітарно-гігієнічних норм, за виконанням посадових
інструкцій й інструкцій з охорони праці, пожежної безпеки працівниками закладу.
Ці питання завжди знаходяться під моїм пильним контролем та вирішуються з працівниками
дошкільного закладу.
Протягом
року особливу увагу я приділяла роботі з сім’єю, з вами. Мої двері завжди були
відкриті для вас, разом ми вирішували всі питання, які виникали. На практиці я
користуюсь тільки демократичним стилем керівництва. Уся моя робота відкрита і
прозора.
Висловлюю
усім вдячність за активну участь у житті закладу,розуміння, підтримку та
співпрацю у вирішенні всіх задач та за допомогу у створенні належних та чудових
умов для перебування дітей у закладі.
Перелік матеріалів, які були придбані з місцевого бюджету
з 01.02.2018 по
28.02.2018
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1
|
Порошок чист.
Helper
|
16
|
256,00
|
2
|
Серветка
Прем’єр
|
42
|
273,00
|
3
|
Порошок Galinka
|
23
|
3875,50
|
4
|
Засіб для
посуду Бджілка
|
79
|
1856,50
|
5
|
Папір
туалетний
|
44
|
217,80
|
Перелік робіт та матеріалів, які були придбані з
місцевого бюджету з 01.01.2017 по 30.11.2017
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1.
|
Септомакс
|
28
|
6160,00
|
2.
|
Технічне обслуговування вогнегасників
|
13
|
1300,00
|
3.
|
Порошок чист. Helper
|
20
|
320.00
|
4.
|
Засіб для миття посуду
|
100
|
2200,00
|
5.
|
Мило Юсі
|
100
|
460,00
|
6.
|
Емаль ПФ-115 біла, 2,8 кг
|
66
|
7299,75
|
7.
|
Лінолеум
|
10
|
770,00
|
8.
|
Вапняна паста
|
23
|
207,00
|
9.
|
Шпаклівка
|
24
|
2208,00
|
10.
|
Цемент
|
4
|
236,00
|
11.
|
Прочищення каналіз.
|
1
|
1458
|
12.
|
Пісочниці
|
2
|
1986,00
|
13.
|
Пісок
|
12,33
|
3755,35
|
14.
|
Засіб рідкий для миття посуду
|
21
|
2992,50
|
15.
|
Поточний ремонт сходових маршів
|
1
|
43492,00
|
16.
|
Салфетка
|
30
|
247,5
|
17.
|
Порошок Galinka
|
6
|
999,00
|
18.
|
Порошок чист. Helper
|
65
|
1040,00
|
19.
|
Средство для посуду
|
102
|
2295,00
|
з 01.01.2017 по 30.11.2017
№
|
Найменування
|
Кількість,
шт.
|
Вартість,
грн.
|
1
|
Холодильник ATLANT XM-402
|
1
|
8780,00
|
Кошторис на 2017 р., закладений для витрат на предмети,
матеріали, обладнання та інвентарю
№
|
Найменування товару
|
Сума
|
1
|
Предмети, матеріали, обладнання
та інвентар
|
30880
|
2
|
Оплата послуг (крім комунальних)
|
86742,00
|

Міхової І.В. перед громадкістю
Протягом 2016/2017 навчального року дошкільний навчальний заклад №40 «Калинка»
працював за Базовим компонентом /нова редакція/ дошкільної освіти, програмою
виховання і навчання дітей «Дитина в дошкільні роки» у всіх вікових групах
закладу, а також, відповідно до власного Статуту, програми розвитку та річного
плану роботи.
Дошкільний навчальний заклад має необхідні умови для вирішення загально -
освітніх, фізкультурно-оздоровчих заходів. Групи оснащені іграшками згідно
Типового переліку, постійно оновлюється розвивальне-ігрове середовище.
У порівнянні з минулими роками
кількість дітей по мережі не змінювалася.
- у закладі функціонує 11 груп;
- режим роботи ДНЗ №40:
п’ятиденний, з 7.00 – 17.30;
- з 17.30 до 19.00 у закладі
працює чергова група;
- мова
навчання – українська.
Протягом 2016/2017 навчального року у
дошкільному навчальному закладі виховувалось
266 дітей, з них:
- 239 дітей дошкільного віку ;
- 27 дітей раннього віку,
- 72 випускника дошкільного закладу
підготовлено до першого класу.
За даними
соціального паспорту на 01.05.2017 року:
}
11
дітей з малозабезпечених сімей;
}
16
дітей з багатодітних сімей;
}
4
тимчасово переміщені особи;
}
11
дітей, батьки яких перебувають у зоні АТО;
}
6
дітей напівсироти.

ДНЗ №40 укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 29 педагогічних працівників:
- 1 завідувач,
- 1 вихователь – методист,
- 2 музичних керівника,
- 1 інструктор з фізичного виховання,
- 21 вихователів,
- 1 соціальний педагог,
- 1 практичний психолог,
- 1 керівник гуртка.
Мною постійно проводиться аналіз кваліфікаційного
рівня педагогів та доцільність їх розстановки. У порівнянні з 2015/2016
навчальним роком кваліфікаційний рівень педагогів дошкільного закладу змінився.
Так, у 2016/2017н.р. проведена чергова атестація
вихователів:
- Тараненко І.В (відповідає
раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої
категорії»;
- Зубашева О.В.(присвоєно
кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої
категорії»,
- Гав’яз Д.В.(присвоєно
кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»).
Протягом навчального року організовувалась допомога молодим спеціалістам
з питань освітньо-виховної роботи з дітьми, в зв’язку з чим удосконалились
теоретичні знання та практичні вміння педагогів.
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
З метою визначення рівня та вдосконалення
освітньо - виховного процесу, адміністрацією дошкільного навчального закладу
№40 були охоплені контролем усі суттєві питання. Спостереження за якістю
педагогічного процесу, співбесіди з вихователями, перегляди занять, інші форми
роботи з дітьми дали змогу стверджувати, що загалом педагоги закладу
спрямовують освітній процес на розвиток комунікації дошкільників, вчать вмінню
спілкуватися та жити в навколишньому світі.
Адміністрація закладу охопила оперативним контролем
стан підготовки до навчального року, виконання вимог режиму в дошкільному
закладі, рівень педагогічної майстерності педагогів, що атестуються. Під час
педрад, семінарів використовувались інтерактивні методи навчання педагогів:
дискусії, ділові ігри, вправи. Проведення відкритих занять стимулювало
педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлюються, пошуку
нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.
У 2016/2017 навчальному році колектив
закладу працював творчо і відповідально.
Вихователь-методист Гончар О.О. протягом року, надавала
допомогу вихователям у складанні планів
роботи з різних розділів програми «Дитина в дошкільні роки», підвищенні рівня
самоосвіти, веденні документації згідно номенклатури.
В своїй роботі, в інноваційній
діяльності адміністрація закладу і
педагоги керуються Законом України «Про інноваційну діяльність» та
Положенням про порядок здійснення
інноваційної освітньої діяльності, затверджене наказом МОН молодьспорт 30.11.
2012 №1352.
Вихователі презентують
результати інноваційної педагогічної діяльності через: відкриті заходи,
майстер-класи, конференції для батьків, педагогів, інформації на сторінках
інтернет-сайту.
Предметно – розвивальне середовище в групах можна охарактеризувати як таке,
що відповідає інноваційним вимогам: створені комфортні, сприятливі умови для
розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності. Враховано розподіл дитячої
активності, гендерний підхід, психофізіологічний комфорт, трансформація
простору. Недоліками є недостатня
наявність в групах сучасних технічних засобів (телевізорів, DVD, ноутбуків).
Щодо удосконалення і
модернізації роботи з родинами, колектив педагогів працював над формуванням
свідомості батьків щодо підвищення фізичної та розумової працездатності дітей,
навчання дітей жити у злагоді з довкіллям та з собою. Разом з батьками педагоги
закладу навчались будувати стратегію взаємовідносин, уникати
конфліктних ситуацій.
МЕТОДИЧНА РОБОТА
З метою підвищення педагогічної
майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання
головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом
навчального року засідання педагогічної ради, семінари-практикуми,
майстер-класи, колективні перегляди занять та режимних моментів, консультації (щомісяця).
З метою інтеграції освіти і
науки, сприяння розвитку наукової та інноваційної діяльності у дошкільному
навчальному закладі у поточному році були створені належні умови для здійснення
системного підходу до навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу.
Протягом
навчального року вирішувалися важливі завдання – патріотичне виховання засобами
інтегрованої освітньої діяльності; екологічне виховання; формування основ
здорового способу життя; комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників.
У 2016/2017 н. р. педагоги закладу брали активну
участь у міських методичних об’єднаннях, майстер-класах міста
Бердянська.
Вихователі будують свою роботу
з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та
вихованні.
Як керівник закладу, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну роботу педагогів.
Як керівник закладу, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну роботу педагогів.
РЕЗУЛЬТАТИ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Основним акцентом у освітньо - виховній роботі закладу є максимальна
гуманізація педагогічного процесу:
• вихователі мали
змогу самостійно обирати тему самоосвіти та інноваційну технологію;
• дітям було надано
можливість розвитку здібностей через оновлення та створення ігрових осередків у
групах.
На підставі аналітичного зрізу рівня розвитку дітей проведеного педагогами
дошкільного навчального закладу, отримано наступні результати. Із 266 продіагоностованих дітей виявлено:
- з високим рівнем розвитку - 25% дітей;
- з достатнім рівнем розвитку – 49% дітей;
- з середнім рівнем розвитку – 24% дітей;
- з низьким – 2% дітей.
Протягом навчального року у закладі з метою розвитку
природних задатків та нахилів кожної дитини плідно працював гурток гуманітарного спрямування «Англійська мова
для малят»
РОБОТА З НАСТУПНОСТІ ІЗ ШКОЛОЮ ТА БАТЬКАМИ

Робота дошкільного закладу з ЗОШ №3, велась на належному рівні – відповідно
до плану «Наступність у роботі ДНЗ №40 та ЗОШ №3», виконання якого
дотримувалися як вихователі так і вчителі.
Задля реалізації цих завдань:
- вихователем-методистом створено інформаційно - педагогічну бібліотечку для вихователів та батьків з посібниками щодо підготовки дітей до школи;
- педагогами закладу проводились із дітьми бесіди про школу, майбутнє навчання;
- вихователі ДНЗ спільно з педагогами ЗОШ №3 для старших дошкільників улаштовували екскурсії, на яких діти мали змогу познайомитись з вчителями, відвідати шкільну бібліотеку та приміщенням першокласників;
- вихователі відвідали уроки в перших класах ЗОШ №3;
- завуч початкової школи приймала участь у батьківських зборах старших дошкільних груп.
Батьки мають можливість оперативного отримання інформації про життя дошкільного навчального закладу, про життя кожної групи, про проведені заходи, свята, розваги, що дозволяє батькам в реальному режимі часу відслідковувати освітньо-виховний процесс своїх дітей.
Наш логін: brd-kalinka-40.blogspot.com
- вихователем-методистом створено інформаційно - педагогічну бібліотечку для вихователів та батьків з посібниками щодо підготовки дітей до школи;
- педагогами закладу проводились із дітьми бесіди про школу, майбутнє навчання;
- вихователі ДНЗ спільно з педагогами ЗОШ №3 для старших дошкільників улаштовували екскурсії, на яких діти мали змогу познайомитись з вчителями, відвідати шкільну бібліотеку та приміщенням першокласників;
- вихователі відвідали уроки в перших класах ЗОШ №3;
- завуч початкової школи приймала участь у батьківських зборах старших дошкільних груп.
Батьки мають можливість оперативного отримання інформації про життя дошкільного навчального закладу, про життя кожної групи, про проведені заходи, свята, розваги, що дозволяє батькам в реальному режимі часу відслідковувати освітньо-виховний процесс своїх дітей.
Наш логін: brd-kalinka-40.blogspot.com
Багато років ДНЗ №40 тісно співпрацює зі станцією юних натуралістів. В закладі працює
гурток «Цікава екологія» (вчитель Омельченко В.В.), в якому протягом 2016-2017
роках були охоплені діти середнього та
старшого дошкільного віку, що сприяло невимушеному формуванню екологічного мислення дошкільників.
Стало традицією, що наші діти разом з батьками кожного року ходять на екскурсію в Станцію юних натуралістів.
Стало традицією, що наші діти разом з батьками кожного року ходять на екскурсію в Станцію юних натуралістів.
В цьому році ми продовжили співпрацю з
Волонтерською організацією “Берегиня таврії”, в особі Коник О.Є. На цих акціях
діти виготовляли малюнки, обереги для однолітків та бійців в зоні АТО. Батьки, працівники закладу збирали канцтовари, іграшки, солодощі, одяг для малят , які потрапили в важке матеріальне становище в зоні АТО; а також овочі для сухих борщів та супів для бійців.
діти виготовляли малюнки, обереги для однолітків та бійців в зоні АТО. Батьки, працівники закладу збирали канцтовари, іграшки, солодощі, одяг для малят , які потрапили в важке матеріальне становище в зоні АТО; а також овочі для сухих борщів та супів для бійців.
Намагаємось якомога більше висвітлювати роботу
закладу в засобах масової інформації (знято багато передач про життя дошкільнят
в ДНЗ №40 та продемонстровано по місцевому телебаченню).
ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ

Вартість харчування дітей в
дошкільному навчальному закладі у 2016/2017 н. р. встановлено 22,00 грн. Батьки
вносять плату за харчування у розмірі 60 % від вартості харчування за день –
11,40; а з бюджету – 10.60.
Харчування дітей у закладі
здійснюється під контролем сестри медичної з дієтичного харчування Вороніної
А.А.
В дошкільний заклад доставка продуктів для харчування дітей проводиться
централізовано згідно тендерних договорів при наявності документів (накладних,
сертифікатів якості з терміном реалізації продуктів, санітарних книжок постачальників).
Продукти харчування та продовольча сировина постачається
регулярно, відповідно до заявок на продукти харчування. Приготування блюд здійснюється згідно технологічних карт.
Видача готових страв на групи здійснюється відповідно до графіка видачі їжі та
відповідно до режиму кожної вікової групи. Постійно здійснюється контроль за
якістю та терміном використання продуктів, дотримання технології приготування
їжі, проводиться контрольне важення залишків продуктів. Постійно виконуються
вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму.
Меню кожного дня у закладі складається згідно єдиного примірного
чотиритижневого перспективного меню, яке затверджується завідувачем та
погоджується з міською СЕС. Також хочу зауважити , що з єдиним примірним
чотиритижневим перспективним меню ви можете ознайомитися на сайті
міськвиконкому у розділі «Освіта та навчання». У разі відсутності будь-яких
продуктів харчування , які заявлені у перспективному меню, Радою з питань
харчування дітей у закладі проводиться їх заміна на інший продукт, про що
складається акт про заміну продуктів.
Протягом року працювала Рада ДНЗ з харчування, яка згідно плану проводила
перевірки стану харчоблоку, якості продуктів, терміни та умови їх зберігання.
Медичним персоналом відповідно з вимогами, своєчасно відбираються добові проби, знімаються проби з готових
страв.
Виконання норм харчування складає 85%. Не в повному обсязі виконуються
норми по наступним продуктам: яйце, соки, фрукти, риба, овочі.
Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та
холодною водою, повністю обладнаний необхідним інвентарем (електроплити,
електрична духовка, жарильна шафа, електрична м'ясорубка, холодильник). В цьому
навчальному році за бюджетні кошти було придбано електросковорода,
параконвектомат, холодильник. Усе обладнання на харчоблоці у робочому стані та використовується за
призначенням.
Усі приміщення харчоблоку, складські приміщення відповідають
санітарно-гігієнічним вимогам: своєчасно проводиться прибирання усіх приміщень,
обробка посуду, інвентарю.
Завдяки виконкому
в цьому році наш садок був забезпечений необхідною кількість миючих,
дезінфікуючих засобів.
Дітям дуже подобається, як наші кухарі смачно готують, а помічники
вихователів гарно сервірують столи.
Однією з нагальних завдань сьогодення є
зміцнення та збереження здоров’я підростаючого покоління. В дошкільному
віці ми закладаємо фундамент здоров’я. Виконання системи щотижневої рухової
активності дітей знаходиться під постійним контролем вихователя – методиста
Гончар О.О. та сестер медичних
старших Сошко Т.Ю., Стрельнікова ІО.
Основна частина роботи з зміцнення здоров’я
та оздоровлення дітей лежить на
інструкторі з фізкультури Черевко К.В. , яка
забезпечила проведення ранкової гімнастики, занять з фізкультури,
спортивні свята. Моніторинг фізичного виховання показав, що всі діти на
достатньому рівні оволоділи загальними навичками руху.
Результатом роботи можна вважати зменшення кількості захворювань дітей
протягом року (таблиця аналізу захворюваності).
Захворювання
|
Кількість випадків
|
|
2015-2016 н.р.
|
2016-2017 н.р.
|
|
ВСЬОГО:
|
284
|
224
|
Також для зниження захворюваності дітей протягом року сестрами медичними
старшими Сошко Т.Ю., Стрельнікова І.М. та вихователями груп велика увага
приділялася наступним заходам:
- щоденний ранковий фільтр дітей;
- виконання режиму дня;
- суворе виконання санітарно – гігієнічних норм;
- провітрювання приміщень;
- проведення загартовуючих процедур протягом року;
- контроль за сезонністю одягу;
- у разі збільшення захворюваності ОРЗ у групах проводиться кварцування
приміщень з наступним провітрюванням.
Для контролю фізичного розвитку дитини 2 рази на рік проводиться
антропометрія (зважування, вимірювання зросту
та об’єму грудної клітки).
У літній період зважування проводиться 1 раз на місяць, 2
рази на рік діти оглядалися лікарем – педіатром, після чого їх розподілили на
фізичні групи:
- основна – 221 дитина
- підготовча – 39 дітей
- спеціальна – 6 дітей.
- 1 раз на місяць усі діти оглядаються на сверблячку та педікульоз.
Вакцинація вихованців у закладі проводиться згідно Положення про організацію і проведення профілактичних щеплень від 03.09.2014 р. №48 МОЗу та річного плану. У разі наявності вакцини, після надання письмової згоди батьків та огляду дитини лікарем – педіатром, проводиться щеплення.
Всі діти випускних груп пройшли профілактичні огляди (вузьких спеціалістів та лікаря - педіатра), і зараз оформлюються їх медичні картки.
- основна – 221 дитина
- підготовча – 39 дітей
- спеціальна – 6 дітей.
- 1 раз на місяць усі діти оглядаються на сверблячку та педікульоз.
Вакцинація вихованців у закладі проводиться згідно Положення про організацію і проведення профілактичних щеплень від 03.09.2014 р. №48 МОЗу та річного плану. У разі наявності вакцини, після надання письмової згоди батьків та огляду дитини лікарем – педіатром, проводиться щеплення.
Всі діти випускних груп пройшли профілактичні огляди (вузьких спеціалістів та лікаря - педіатра), і зараз оформлюються їх медичні картки.
АНАЛІЗ
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
Протягом навчального року в дошкільному навчальному закладі завдяки
виділеним коштам міською владою проведені значні ремонтні роботи:
- капітальний ремонт даху з використанням енергозберігаючих
технологій;
- ремонт балконів;
- ремонт відмостки будівлі;
- встановлення сонячних
батарей;
- встановлення жировловлювача.
Але, якщо раніше всі матеріальні проблеми лягали на плечі батьків, то в
цьому році значна частина витрат фінансується міськвиконком.
Придбано:
товар
|
кількість
|
сума
|
Миючі та дезінфікуючи засоби
Медикаменти
|
53516,06
|
|
Пральна машина “Горенія”
|
1шт.
|
6948
|
Пароконвектомат
|
1шт.
|
28542
|
Печі
|
2шт.
|
59440
|
Сковорода електрична
|
1шт.
|
14150
|
Миючий пилосмок
|
1шт.
|
|
Холодильник “Атлант”
|
1шт.
|
Ще раз хочу звернути вашу увагу на те, що з інформацією про всі придбання
та перелік виконаних ремонтних робіт, які проводилися у закладі за рахунок
бюджетних коштів висвітлено на сайті нашого закладу у розділі
«Адміністративно-господарська діяльність», а також у розділі «Благодійна допомога» ви можете
ознайомитися із станом благодійного рахунку нашого закладу, а також переліком
наданої благодійної допомоги у натуральній формі. Хочу звернути вашу увагу
нате, що вся благодійна допомога надана у натуральному вигляді обов’язково
ставиться на прихід у бухгалтерії відділу освіти.
В закладі організована робота щодо дотримання вимог охорони дитинства,
техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм. Вчасно
проводяться інструктажі, навчання працівників. Ведеться контроль за
створенням безпечних умов для праці.
У 2016/2017 навчальному році приділена належна увага оформленню
документації, інформаційній роботі з питань охорони праці та безпеці
життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.