неділя, 24 січня 2021 р.


В рамках проекту "ЗДОРОВ’Я ВСЬОМУ ГОЛОВА" у групі "Перлинка" 22 січня  пройшло заняття-розвага 

 "Я здоров'я бережу, сам собі  допоможу"

Дошкільнята пригадали нетрадиційні методи оздоровлення 

розповіли та показали як треба загортовуватися ,як треба поводитися, коли захворів.

До дітей з'явився « Вірус»

але вони не злякались, а , навпаки, навчилися через різні ігри, вправи зміцнювати здоров'я і берегти його.

"Хатха-йога, мудри,

вправи: "Крижана вода", "Овочево-фруктовий аукціон" ,"Яблунька" ,

ігри: "Лови-лови", "Дідусь Макар" сприяли бадьорому настрою, позитивним емоціям у дітей.

За активну участь хлопчики і дівчатка отримали нагороди чемпіонів у  зміцненні здоров'я. 

За активну участь хлопчики і дівчатка отримали нагороди чемпіонів у  зміцненні здоров'я. 

Наприкінці виконали ходу самооцінки.
Малята залишились дуже задоволені та веселі.