неділя, 4 квітня 2021 р.

 24 березня - День Білої Ромашки - Всесвітній день боротьби з туберкульозом. 

Чому саме Білої ромашки?

А тому , що ця квітка символізує здоров'я і чисте дихання наших легень

 У групі "Дзвіночки" були проведені бесіди " Про легені дбаємо-здоров'я міцне маємо", "Етикет кашлю";

дітки ознайомилися з внутрішніми органами людини, 

а саме легенями, а також зі способами захисту їх.

Також грали в ігри " Органи людини", " Вітамінки для дитинки", робили дихальну гімнастику " Повітрячко вдихаємо та видихаємо"

З дітьми групи Сунички було проведено бесіду "Здоровим бути здорово", метою  якої було ознайомлення дітей з особливостями хвороби туберкульоз,  змінити ставлення на краще до власного здоров'я, сформувати у дітей мотивацію до здорового способу життя та компетентність у піклуванні про своє здоров'я і здоров'я інших.

Із дітьми   групи «Перлинки» провели бесіди: "Корисні та шкідливі звички", "Етикет кашлю", навіть потренувалися як правильно кашляти у згин руки, за відсутності серветки. Діти закріпили знання про ведення здорового способу життя, навички виконання санітарно-гігієнічних правил.

З дітьми групи «Барвінок» проведено бесіди "Миємо руки", "Етикет кашлю" "Органи людини", метою яких було закріплення  знаннь санітарно-гігієнічних правилДіти ознайомилися з хворобою  та як від неї вберегтися і закріпили знання про дотримання здорового способу життя.

Також були проведені ігри валеологічного характеру: "Будова нашого тіла та органів" і гра "Айболит", де діти  дійшли висновку, що: "Здоров'я - це скарб, збережімо його!"

Висновок дошкільнята зробили самостійно "Бережіть своє здоров'я та своїх близьких!

Проблема  актуальна, тому батьки зацікавлені в інформації про симптоми ,який ризик захворіти, як себе поводити при виявленні хвороби, до кого звернутися, чи потрібна вакцинація і ревакцинація вакциною БЦЖ.

 Для батьків  у  групі "Перлинка" була підготовлена консультація "Профілактика туберкульозу у дітей", а також вони ознайомилися з пам'яткою "Як вберегтися від  хвороби».

Для батьків групи "Барвінок" була розповсюджена інформація "Як вберегти себе і дитину від цієї хвороби".