четвер, 20 травня 2021 р.

 Родина для кожного з нас – найцінніший скарб. Саме в сім’ї відбувається виховання дитини. Від батьків діти пізнають перші життєві істини, наслідують зразки поведінки, вчаться оцінювати різні події, набувають досвіду стосунків з іншими людьми.

З метою зміцнення сім’ї, емоційного зближення дорослих і дітей, розвитку в них спільних духовних інтересів, поліпшення педагогічної взаємодії педагогів з батьками вихованців в  ЗДО № 40»Калинка»  були проведені різноманітні заходи до Дня сім’ї: тематичні заняття, бесіди «Ось така моя сім’я», «Що для нас є сім’я?», «Мама, тато і я – це моя сім’я», «Найближчі, найдорожчі дідусь та бабуся»; та фотоколажів

стінгазети «Щаслива родина – щаслива дитина»

      Проведена робота показала, що у вихованні підростаючого покоління повинна бути чітка взаємодія дошкільного навчального закладу і родини, адже плідна співпраця з родиною – запорука успіху у вихованні дітей дошкільного віку.