четвер, 15 квітня 2021 р.



До Всесвітнього дня здоров`я в нашому закладі пройшов  Тиждень  Веселого Здоров`я  це тиждень  відпочинку,  ігор та розваг.  Його призначення – сприяти оздоровленню дітей, формуванню потреби у щоденних заняттях фізичними вправами, оптимізації рухової підготовленості дітей дошкільного віку. 

Малята групи 3р.ж. «Веселка»  познайомилися   з рухливими , мовленнєвими та пальчиковими іграми з програми «Ігри з мамами»

які дуже подобаються нашим малюкам /за методикою Наталі та Сергія Железнових/. 

Dони розвивають увагу, зосередженість, музичний ритм  слух та пам'ять.

Весело і завзято провели тиждень Веселого здоров,я вихованці старшої групи "Сонечка".

Діти грали у веселі рухливі та дидактичні ігри

робили оздоровчі процедури - масажи шишками, 

цеглинками лего, пальчикову гімнастику з горішками, 


різноманітні дихальні вправи, гімнастику для очей.







Малюки закріпили свої знання про види спорту, здорову та корисну їжу,

намалювали вітрильник (як один із видів спорту - перегони на вітрильниках).

 В групі "Перлинка" на протязі Тижня веселого здоров'я відбувалися різні заходи, метою яких було формування здорового способу життя, сприяння розвитку позитивного настрою, активності. Девіз тижня "Здоров'я - це сила".

Із дітьми провели бесіди "Здоров'я та його ознаки",заняття за темою "Всім відомо-це чудово, коли ти і ми -здорові"

на якому розглянули питання здорового харчування, культури споживання їжі, провели  цікаві ігри "Завтра, інколи, ніколи", "Емоції людини", віртуально подорожували в країну Здоров'я.

Дітям сподобалось малювання улюблених спортивних іграшок. 

До них завітав Лікар Айболить, разом з малюками пограв, підняв настрій.

До вподоби дошкільнятам прийшлася фізкультурна казка "Дівчина Весна". 


Море позитивних емоцій, бадьорий настрій, активність дітей, 

інтерес до всіх заходів- такий результат тижня веселого здоров'я.

Не забули і про батьків. Підготували консультацію, бесіду, в режимі он-лайн провели обмін думками "Спортивні інтереси вашої дитини", запропонували комплекс дихальних вправ за методикою О, Стрельникової.

І як висновок -відеозвіт " З фізкультурою ми дружим".