ГУРТОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ "ГРАЮЧИСЬ, УЧИМОСЬ"




Татькова Вероніка Яківна
керівник  гуртка  англійської мови
«ГРАЮЧИСЬ, УЧИМОСЬ»
освіта: вища педагогічна 
стаж роботи 5років 6 місяців
"Спеціаліст"





Консультація від керівника гуртка

Мовленнєва гра "Назви колів правильно"



від керівника гуртка Самойленко Віолетти Вадимівни



ТЕКСТИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ  6р.ж.

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ «SHUT YOUR EYES»
Shut your eyes, Open your eyes, Look at your nose And blink twice!
ДИХАЛЬНА ГІМНАСТИКА «BREATHE IN»
Breathe in deeply Through your nose!
Wave your hands Stand on tiptoes!
                             РУХЛИВА ГРА «А CAT AND MICE»
Mice:
We are little, little mice We are very, very nice.
We want to eat cheese and rice We are hungry little mice.
Big grey cat, help us, please!
Give some rice, give some cheese!
Cat:
I cannot do that.
I am a big angry cat. I know what to do.
I want to eat you!
Head and shoulders,
Knees and toes.
Eyes and ears Mouth and nose.
Head and shoulders,
Knees and toes.
And we all clap hands together.
ПАЛЬЧИКОВА ГРА «TWO LITTLE BLACKBIRDS»
Two little blackbirds
(руки випростані вперед долоні стиснуті в кулачки вказівні пальчики виставлені вперед) Sitting on the wall.
(на кожне слово одна долонька швидко накриває іншу)
One named Peter,
(стиснути праву руку в кулачок розігнути великий пальчик)
One named Paul.
(стиснути ліву руку в кулачок розігнути великий пальчик)
Fly away, Peter,
(рухи правою долонькою вгору-вниз)
Fly away, Paul.
(рухи лівою долонькою вгору-вниз)
Come back, Peter,
(кругові рухи правою рукою)
Соте back, Paul.
(кругові рухи лівою рукою)
ПСИXOГiMHACTИKA  «BE MY FRIEND»
Take my hand and walk with me.
Be my friend and play with me.
Let's be quiet and not shout.
There is so much to talk about!


                         ТЕКСТИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ  5р.ж.
від керівника гуртка Самойленко Віолетти Вадимівни
ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ
«BLINK YOUR EYES»
Blink your left eye,
Blink your right eye,
Look around.
Blink your both eyes,
Look at a blue sky and talk about!
ДИХАЛЬНА ГІМНАСТИКА
«BREATHE IN»
Breathe in — hands up!
Breathe out — hands down!
Repeat it twice.
Be happy and nice!




РУХЛИВА ГРА
«A CAT AND MICE»

We are little, little mice.
We are very, very nice.
Our teeth are sharp and white
And we like to walk at night.
Angry cat is big and grey
Little mice run away!
Ф1ЗКУЛЬТХВИЛИНКА
«I LIKE TO SKIP»
I like to skip.
I like to jump.
I like to run about.
I like to play.
I like to sing.
I like to laugh and shout!
ПАЛЬЧИКОВА ГРА
« HUMPTY-DUMPTY»
Humpty-Dumpty (руки розміщені на рівні грудної клітини пальці трохи
зігнути права долоня швидко накриває ліву)
Sat on a wall, (підняти й опустити по черзі великий палець і мізинець
правої руки)
Humpty-Dumpty (змінити положення рук)
Had a great fall, (підняти й опустити по черзі великий палець і
мізинець лівої руки)
ПСИXOГІMHACTИKA
One, one, one — I love the sun!
Two, two, two — I love my mummy too!
Three, three, three — My mummy loves me!
Four, four, four — I love her more and more!

Рекомендація від керівника гуртка Самойленко Віолетти Вадимівни

* Шукайте вірші з перекладом. Це ті, хто вивчають мову
кілька років поспіль, не потребують перекладу. Вони вже звикли думати іноземної лексикою. А ось вашим малюкам на початковому етапі необхідно розуміти, що вони вчать. Тому шукайте вірші з перекладом, щоб зробити процес навчання набагато легше.
*Вчіться і вчіть правильній вимові. Навіть якщо у вашого малюка немає явних проблем з вимовою, все одно потрібно слухати, як правильно вимовляти слова. Дуже уважно стежте за тим, як він каже. Не потрібно, щоб йому в голову вбивалися щось неправильне, від чого потім доведеться довго і наполегливо позбавлятися. Але ж він так старався і вчив саме так!
* Інтерес понад усе. Як молитву повторюю це день у день: дитині повинно бути цікаво!
*Вивчайте все в ігровій формі. Наприклад, якщо ви вивчаєте вірші про тварин, то знайдіть картинки зі згаданими тваринами і нехай ваш малюк показує їх під час читання. Або зображує тварину. Все, що завгодно - аби це викликало у нього інтерес і блиск в очах!
* Ніколи не примушуйте. Цей пункт - в продовження попереднього, але все ж ... ніколи не змушуйте і не мучте своїх дітей. Якщо дитині щось не подобається - шукайте інший метод. Він вередує не просто так. Я вам можу сказати з власного досвіду роботи з дітьми: якщо знайти правильний підхід і метод навчання (а до них і правильний підручник!) - англійський сподобається кожному.
Дякую за увагу!


ГОВОРИМО АНГЛІЙСЬКОЮ
В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина», — стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природна потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі.

Тому всі ми прагнемо створити найсприятливіші умови та дати хороший старт своїм малюкам. Адже так хочеться, щоб в житті вони стали духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та успішними людьми.
Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою.
В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина», — стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою – це природна потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі.

Тому всі ми прагнемо створити найсприятливіші умови та дати хороший старт своїм малюкам. Адже так хочеться, щоб в житті вони стали духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та успішними людьми.
Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою.
Людина, що володіє «English» зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на хорошу роботу. А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна насолоджуватися книгами і фільмами на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями Інтернету. Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.
У нашому ДНЗ, вивчення англійської мови починається з трьохрічного віку, оскільки цей вік є оптимальним для засвоєння мов. Мовленнєвий апарат у дітей дуже гнучкий, вони легко наслідують звуки та звукосполучення рідної та нерідної мов. Вони вкрай чутливі до вимови та особливо сприйнятливі до фонетики та інтонації мовлення. Вже у шкільному віці вони дещо втрачають попередню здатність легко й точно відтворювати звуки іноземної мови.
Більш поглиблене вивчення англійської мови проводиться з старшими дошкільнятами, ураховуючи їхні вже більш сформовані психофізіологічні особливості. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати іноземну мову.

Мова — це перш за все засіб спілкування. Навчання іноземної мови повинно бути організованим у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба вживати у власному мовленні іншомовний матеріал. Тому, саме гра є провідною формою діяльності дітей на заняттях з англійської мови.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ
Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови в дитячому садку, тому вони перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можливість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати ”домашні уроки” англійської мови. У цьому вам допоможуть декілька порад.
 1. Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.
Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.
2. Перегляньте разом мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались.
Виберіть улюбленого персанажа (Superman, SpongeBob, Mickey Mouse, Minnie Mouse…) та купіть іграшку або зробіть аплікацію улюбленого героя. Поясніть малюкові, що він спілкується та розуміє тільки англійську, тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитини з’являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).
3. Ставте своїй дитині аудіо–відео, використовуйте на домашніх уроках навчальні відео.
Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.
4. Значну увагу приділіть фонетичній розминці.
Як перед фізкульттренуванням необхідно розім’ятись нашим м’язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка — [vi]- [vi] -[vi]; закувікати, як маленьке порося — [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака — [r — r — r]; зашипіти, наче змія [s — s — s] і таке інше.
5. Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище. Особливо ефективним є використання рольових ігор.
Наприклад, готуючи вечерю матуся виступає в ролі повара, а малюк в ролі помічника. Потім малюк розповідає своему другу Мickey, що він полюбляє їсти. Від імені Mickey запитайте ‛What do you like? – I like pizza and ice-cream‛. – до прикладу відповідає малюк.
6. Розвивайте пам’ять малюків, повторюючи англійські пісні та вірші, які вивчаються на заняттях.
Особливо легко запам’ятовуються короткі вірші - римування, які є дуже корисними для закріплення мовленнєвих зразків. Наприклад:
I have got a ball.
I have got a car.
I have got a lorry.
I have got a star.
Розучувати римівку, потрібно спираючись на наочність. Покладіть перед дітьми картинки або іграшки та розіграйте дану римівку.
7. Зверніть увагу на твердження “успіх породжує успіх”
Не бійтесь перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки, похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляються у чомусь іншому. А головне пам’ятайте, що ваша дитина унікальне та неповторне створіння Боже, із закладеними здібностями та талантами, завдання ж батьків та педагогів бути мудрими, чутливими та терплячими для того, щоб їх виявити, розвинути та сформувати духовно, морально та інтелектуально розвинених особистостей, самодостатніх, гармонійних та просто успішних людей.

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ «SHUT YOUR EYES»

Shut your eyes,
 Open your eyes,
Look at your nose

And blink twice!




















Граючись учимось
Англійська мова для дітей представлена безліччю методик різної якості і рівнів. Однак важливо враховувати, що дітям молодшого віку не підійдуть звичайні заняття для школярів. У дітей молодшого віку сприйняття чужої мови відбувається на слух, за допомогою картинок та асоціацій. Тому найефективнішими методиками навчання для маленьких є ті, що проходять в ігровій формі.
Діти володіють унікальним вмінням – граючись, вони сприймають і запам'ятовують більше інформації,ніж доросла людина за час довгого зазубрювання.
Навчання англійській мові в дитячому садочку перетворюється в гру, казку,захоплюючу подорож,а іноді навіть в театральну виставу. Діти сприймають на слух англійську мову в межах програмового матеріалу. Уміють вести діалог, розповідати віршики, лічилки, співати пісеньки. На заняттях використовуються цікаві дидактичні матеріали, велика кількість ігор і посібників для навчання дошкільнят іноземним мовам. Педагог підігрує і спілкується з дітьми на іноземній мові, а діти природним чином засвоюють лексичні одиниці і нескладні мовні конструкції. Навчання англійської мови спрямоване на те, щоб зробити суттєвий внесок у формування всебічно розвиненої гармонійної особистості.


БДЮТ запрошує творити, фантазувати, розвиватися РАЗОМ!
ПРОПОНУЄМО!!! Фестиваль «Творчі родини БДЮТ»

Дорогі вихованці «БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді», шановні батьки наших гуртківців! Сьогодні не маємо можливості зустрічатися у закладі, проте спілкуватися, навчатися, розвиватися РАЗОМ МОЖНА!
Пропонуємо всім охочим родинам долучитися до участі в он-лайн -фестивалі «Творчі родини БДЮТ».
Коли? З 01.04.2020 по 24.04.2020
Що? 
Номінації фестивалю:
- Танцюємо разом
- Ми-флористи (композиції із штучних матеріалів)
- Ми малюємо світ
- Сімейний лайфхак
- Кулінарні шедеври
- Архітекторія (будуємо з лего або  інших конструкторів)
- Шиємо,плетемо, вишиваємо
- Наш квітковий світ(квіти на підвіконні, у дворі, на дачі)
- Кожен з нас актор (декламуємо вірші,байки, театр вдома)
- Пісня солов’їна (співаємо пісні,частівки)
- Грай душа (граємо на різноманітних музичних і не зовсім інструментах)
- Фітнесродина (зарядка, фітнес сім’єю)
- Розвиваючі ігри
- Техніка майбутнього
- Наш фільм
- Комп’ютерна графіка та анімація
- Ми і наша улюблена тваринка
- Модна родина (стиль, одяг, фемілі-луки, зачіски)
- Наша оселя (інтер’єр і дизайн приміщення)
- Смачні букети
- Прикраси власноруч
- Моделювання(макети, 3D-моделі,проекти всіх видів споруд)
- Ми-поети(письменники)
- Паперове диво (квілінг, оригамі, витинанки)
- Наша ексклюзивна іграшка
- Ми-фотохудожники
- Хвасталки (просто по вихвалятися)
Як? Учасники обирають цікаві для себе номінації (ХОЧ ВСІ!), роблять фото (або відео), надсилають на e-mail centrrozvutky@gmail.com з приміткою: назва номінації,гурток БДЮТ, в якому навчається дитина, прізвище родини (наприклад:номінація «Наш фільм», гурток «Ігротехніка», родина Крячко).
Доробок родини-учасника фестивалю буде розміщено на сайті БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» https://bdutbvo.wixsite.com/bdut-berd
У відкритій формі голосування на сайті БДЮТ визначимо й далі відзначимо заохочувальним призами від керівників гуртків усіх  НАЙ-НАЙ-НАЙ!!!
        Розвиваймося РАЗОМ з БДЮТ!




                                                     ДИХАЛЬНА ГІМНАСТИКА «BREATHE IN»

Breathe in deeply
Through your nose!
Wave your hands

Stand on tiptoes!