ПЛАН РОБОТИ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ ЗДО №40 «КАЛИНКА» на 2021/2022н.р.
Тема: ІНТЕГРОВАНІ ЗАНЯТТЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Координатор: вихователь-методист Гончар Олена Олександрівна
Мета : створення умов для підвищення професійної компетентності педагогів у використанні інтеграційних підходів при організації занять; активне застосування технології проектування інтегрованих занять в ЗДО.
Завдання: познайомити педагогів з сучасними підходами до організації інтегрованих занять з дітьми; сприяти позитивній мотивації педагогів на використання отриманих знань у практичній діяльності; розробити методичні рекомендації з питання впровадження інтегрованих занять в практику роботи педагогів ЗДО.
1.Інформаційно-методичний блок
Мета: Систематизувати знання педагогів щодо технології інтегрованого
заняття. Сприяти формуванню у педагогів індивідуальної позиції, вміння
відстоювати власну думку.
План роботи |
Спікери |
Форма проведення |
Дата |
Час |
|
1. Дебати на тему «Інтегровані заняття – дань моді чи
необхідність?» |
Вихователь-методист Гончар О.О. |
Інтелектуальна
гра |
13.01. 2022р. |
13.00 |
|
2. Педагогічний
дизайн заняття: 2.1.Поняття «інтеграція» (добірка
синонімів) 2.3.Вимоги до інтегрованих занять 2.4.Структура інтегрованих занять |
Вихователь Асєєва О.В. |
Пам’ятка
Гра «Перекладач» Модель-схема |
|||
Домашнє завдання для всіх
учасників спільноти на 1 блок: ознайомлення з поняттям «інтегровані
заняття» |
2.Практичний блок
Мета: Допомогти педагогам практично освоїти технологію проектування інтегрованих занять; тренувати їх у виборі і пошуку найбільш ефективних схем- моделей інтегрованих занять.
План роботи |
Спікери |
Форма проведення |
Дата |
Час |
|
1. Особливості організації інтегрованих занять |
Вихователь Гав яз Д.В. |
Презентація
Робота з таблицею |
20.01. 2022р. |
13.00 |
|
2. Технологічна матриця організації інтегрований занять
в ЗДО |
|
||||
3. «Виправ помилку» |
Вихователь Опара А.М. |
Інтерактивна вправа |
|
||
4.Створення карти розумових дій на різноманітні теми |
Робота групами в сесійних залах |
|
|||
Домашнє завдання для всіх
учасників спільноти на 2 блок: ідеї
для створення карти розумових дій |
|
3.Інтерактивний
блок (зворотній зв'язок, обмін досвідом)
Мета: Сприяння професійному
розвитку педагогів. Візуалізація зразків продуктивної взаємодії учасників освітнього процесу , показ конкретних, найбільш ефективних форм,
методів і прийомів організації інтегрованих занять.
План роботи |
Спікери |
Форма проведення |
Дата |
Час |
|
1.Аналіз
переглянутих відеоматеріалів інтегрованих занять |
Вихователь-методист Гончар О.О. |
Аукціон педагогічних ідей |
27.01. 2022р. |
13.00 |
|
2.Рефлексія « Я знайшов ( не знайшов)на аукціоні відповіді
на питання які шукав» |
|||||
Домашнє завдання для всіх
учасників спільноти на 3 блок:
відеоматеріал інтегрованого заняття з переглядом до 3 блоку |