четвер, 5 січня 2017 р.

  "Розкажи - і я забуду,
покажи – і я запам'ятаю,
дай спробувати - і я зрозумію".
Китайське прислів'я.



В дошкільному закладі пройшов тиждень пошуково-дослідницької  діяльності,  на якому діти здійснювали з об’єктами різноманітні перетворення, виявляли їх приховані істотні зв’язки, вчилися аналізувати й самостійно робити висновки.












В групах 4року життя малюки дізнавалися цікаві речі про пісок( сухий, вологий, сипучий); про водичку (її можна пофарбувати, губкою зібрати), що плаває(чому?); як ми виростили цибульку?

 


 

















 В групах 5р.ж. діти дізналися про  основні властивості води (що вона прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі елементи; познайомилися  зі способом виготовлення мильних бульбашок); досліди «Де є повітря?» дали змоги зрозуміти що повітря існує у всьому навколишньому просторі.
 































В групах 6 року життя - винагородою за активність та допитливість малюків було  їх самостійні відкриття у світі природи.
В досліді  «самонадувні кульки» діти зрозуміли як при додаванні соди в оцет надути повітряну кульку.
В досліді «олівці» проткнули  пакет наскрізь в тому місці, де він заповнений водою і вода через ці отвори майже не витикала. Чому?
 












А в досліді «чарівні апельсинки» чудово видно, як бульбашки повітря , яких багато в апельсиновій  шкурці, підтримують апельсин на поверхні води; а ось якщо його «роздягнути» -  тоне, бо без шкурки важче води.