"Розкажи - і я забуду,
покажи – і я запам'ятаю,
дай спробувати - і я зрозумію".
Китайське прислів'я.
В дошкільному закладі пройшов тиждень пошуково-дослідницької
діяльності, на якому діти здійснювали
з об’єктами різноманітні перетворення, виявляли їх приховані істотні зв’язки,
вчилися аналізувати й самостійно робити висновки.
В групах 4року життя малюки дізнавалися цікаві речі про пісок( сухий,
вологий, сипучий); про водичку (її можна пофарбувати, губкою зібрати), що
плаває(чому?); як ми виростили цибульку?
В групах 5р.ж. діти дізналися про основні властивості води (що вона прозора,
рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі елементи; познайомилися зі способом виготовлення мильних бульбашок);
досліди «Де є повітря?» дали змоги зрозуміти що повітря існує у всьому
навколишньому просторі.
В групах 6 року життя - винагородою за активність та допитливість малюків було їх самостійні відкриття у світі природи.
В досліді «самонадувні кульки» діти зрозуміли як при додаванні соди в оцет надути
повітряну кульку.
В досліді «олівці» проткнули пакет наскрізь
в тому місці, де він заповнений водою і вода через
ці отвори майже не витикала. Чому?

А в досліді «чарівні апельсинки» чудово видно, як бульбашки повітря , яких багато в апельсиновій шкурці, підтримують апельсин на поверхні води; а ось якщо його «роздягнути» - тоне, бо без шкурки важче води.