
Гра в ляльки - найдовша гра в житті людини: вона починається в глибокому дитинстві і закінчується тільки в підлітковому віці (а іноді зберігається і до старості, перетворюючись на колекціонування або лицедійство).
29 березня у нашому закладі проходила чергова зустріч педагогів
по впровадженню педагогічного методу для соціального та психологічного розвитку
дитини «Лялька як персона».
Практичний психолог Стоян О.В., соціальний педагог
Слєпченко Т.В., інструктор з фізкультури Черевко К.В. продовжували надавати
інформацію про методику використання ляльок-персон із метою подолання
упередженості та розвитку розмаїття й інклюзії.
Раніше педагоги вже
дізналися «Що таке «ляльки-персони»?», «Навіщо використовувати ляльок?»,
вчилися створювати життєву історію персонажу, обговорювати його «особистість»
та окремі складові «паспорта».