субота, 8 квітня 2017 р.



Гра в ляльки - найдовша гра в житті людини: вона починається в глибокому дитинстві і закінчується тільки в підлітковому віці (а іноді зберігається і до старості, перетворюючись на колекціонування або лицедійство).
29 березня у нашому закладі проходила чергова зустріч педагогів по впровадженню педагогічного методу для соціального та психологічного розвитку дитини «Лялька як персона». 
 
Практичний психолог Стоян О.В., соціальний педагог Слєпченко Т.В., інструктор з фізкультури Черевко К.В. продовжували надавати інформацію про методику використання ляльок-персон із метою подолання упередженості та розвитку розмаїття й інклюзії. 

Раніше педагоги вже дізналися «Що таке «ляльки-персони»?», «Навіщо використовувати ляльок?», вчилися створювати життєву історію персонажу, обговорювати його «особистість» та окремі складові «паспорта».


Ця зустріч з педагогами була орієнтована на організацію занять з лялькою-персоною, ознайомлення  педагогів зі складанням історій, які лялька-персона «розповідає» дітям. Застосувавши «мозкову атаку», педагоги мали змогу обговорити та створити перелік тем для історій, що пропонуватимуться дітям.