Щоб забезпечити наступність між
дошкільною і початковою освітою, важливо впровадити єдину і динамічну систему
конструктивних дій, спрямованих на розвиток, навчання і виховання старших
дошкільників і початківців-школярів, застосування яких буде спільним і для
управлінців, і педагогів, і батьків.
Керівники закладів дошкільної
освіти мали змогу побачити як послідовне здобуття освіти можливе за дотримання
принципів перспективності й наступності між суміжними ланками освіти, зокрема
між дошкільною та початковою.
В процесі впровадження інноваційних методів управління ЗДО в сучасних умовах, керівники закладів освіти нової генерації глибше
усвідомлюють свою причетність до майбутнього
Батьківщини, що породжує в них почуття відповідальності за майбутнє своєї
держави.