Сьогодні проблема безпеки життєдіяльності розглядається як базисна потреба
людини. Одне з найважливіших завдань дошкільного закладу – охорона життя і
здоров`я вихованців. А це означає, що потрібно не тільки створити умови для їх
перебування в садочку,а й навчити дітей правилам безпечної поведінки,
ціннісному ставленню до власного здоров`я.
На виконання міського етапу про проведення Місячника безпеки
в дошкільних закладах, наказу відділу освіти виконавчого комітету Бердянської
міської ради від 01.11.2019 №704-аг та з метою запобігання виникнення надзвичайних
подій, учасниками яких є діти , а також закріплення знань, умінь і
навичок, отриманих під час вивчення та відпрацювання дій дітей у випадках
виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі пожеж, з 01.11 по 20.12.2019 року
в ЗДО№ 40 «Калинка» проходив Місячник безпеки
життєдіяльності.
В групах 3-го р.ж. «Розумнички» та «Вишеньки» вихователями були проведені заняття «Неслухняні сірники», з метою формування у дітей навичок безпечної поведінки вдома;
Заняття
«Малятам про дорожній рух» з метою закріплення з дітьми елементарних правил
дорожнього руху, ознайомлення з кольорами світлофора. У грі "Збудуй доріжку для машини" розвивали увагу, мислення, виховували бережливе відношення до свого життя на занятті з конструювання " Зроби драбинку для пожежної машини"
Проведення дидактичних ігор «Що заховав ведмедик?», з метою формування уявлень про елементарні основи безпечної поведінки.
Малята групи "Вишенька" розіграли народну пісеньку
«Бім! Бом! Дзелень-бом!
Загорівся кицін дім!
«Бім! Бом! Дзелень-бом!
Загорівся кицін дім!
Біжить
курочка з відром,
Щоб
згасити кицін дім!»
В групі «Ромашка» 4р.ж. проведено рухливі ігри «Будь обережним», бесіди з дітьми «Сірники – не іграшки»; створено ігрові та проблемні надзвичайні ситуації; бесіди з батьками «Як вберегти дитину від небезпеки вдома».
В групі «Ромашка» 4р.ж. проведено рухливі ігри «Будь обережним», бесіди з дітьми «Сірники – не іграшки»; створено ігрові та проблемні надзвичайні ситуації; бесіди з батьками «Як вберегти дитину від небезпеки вдома».
Було
проведено заняття на тему «Добрий друг наш світлофор» з метою ознайомлення дітей з роботою
світлофора; метою якого було навчити дотримуватись правил дорожнього руху;
орієнтуватись у складних життєвих обставинах; читання творів В.Кожевнікова «Пішоходові-малюку», моделювання ситуацій
«Прогулянка містом» (Світлофор)
В групі 5-го р.ж. «Сонечка» було проведено заняття на тему «Зайчик в гостях у дітей»,
з метою розкриття поняття дiтям про небезпечні речі вдома, на вулиці;
про властивості різних предметів, користь та небезпеку від них; формували розуміння того, що небезпека приховується не в самих іграшках, а в невмілому користуванні ними;
про властивості різних предметів, користь та небезпеку від них; формували розуміння того, що небезпека приховується не в самих іграшках, а в невмілому користуванні ними;
розширювали уявлення про
прийоми гасіння пожеж; виховували повагу та
iнтерес до професii пожежного; зорову пам'ять,
спостережливість, уважність, обережнiсть;
Малюки групи 5(2) "
Перлинка" зацікавленно,
старанно виконували завдання аби завжди бути здоровими, веселими і
в небезпеці.
Граючись, дівчатка та хлопчики знайомляться з правилами поведінки в складних ситуаціях, вчаться бути дисциплінованими учасниками дорожнього руху.
З дітьми проведено
заняття «Поняття про корисний вогонь» - розвивали у дітей розуміння
того, що гра з сірниками призводить до біди;
виховували обережне поводження з вогнем у побуті та відповідальність за свої вчинки, потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки.
Тож ніколи не буде зайвим вивчення або нагадування правил безпечної поведінки в домі, на майданчику,на дорозі, в природі.
Граючись, дівчатка та хлопчики знайомляться з правилами поведінки в складних ситуаціях, вчаться бути дисциплінованими учасниками дорожнього руху.
виховували обережне поводження з вогнем у побуті та відповідальність за свої вчинки, потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки.
Тож ніколи не буде зайвим вивчення або нагадування правил безпечної поведінки в домі, на майданчику,на дорозі, в природі.
В групах 6-го р.ж. були проведені заняття на теми
«Небезпека від вибухонебезпечних предметів»
«Якщо ти вдома сам» - з метою
розкриття дітям інформації про вибухонебезпечні предмети й речовини, про їхню
загрозу життю та здоров’ю людей;
вчили порядку дій повідомлення відповідним службам (101,102) про небезпечні ситуації; спонукали дітей до виконання правил протипожежної безпеки; проведення сюжетно - рольових ігор «Пожежники», «Водії» з метою закріплення знань про професію пожежника,протипожежний інвентар, призначення пожежної машини;
В групі «Веселка» 6(2) були проведені заняття на теми «Песик Гавчик у країні безпеки. Номери екстреної допомоги», розгляд ілюстрацій «Ліс у вогні», «Пожежна безпека»,
читання твору В.О.Сухомлинського «Золотий півник» з метою розширення уявлень дітей про безпечну поведінку в разі пожежі, якщо ти сам вдома, якщо ти загубився на вулиці, з чужими людьми;
З дітьми проведено конкурс - вікторина «Небезпека на дорозі» - з метою закріплення знань дітей правил дорожнього руху, безпечного поводження на дорозі в зимовий час, перевірено навички у вирішенні нестандартних ситуацій на дорозі, уміння застосовувати знання з правил дорожнього руху.
Проведено дидактичні ігри «Назви знак», «Відгадай транспорт», «Світлофор-моргайчик»; бесіди та консультації з батьками «Попередження дорожно-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку», «Дитина на дорозі» з метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя.
вчили порядку дій повідомлення відповідним службам (101,102) про небезпечні ситуації; спонукали дітей до виконання правил протипожежної безпеки; проведення сюжетно - рольових ігор «Пожежники», «Водії» з метою закріплення знань про професію пожежника,протипожежний інвентар, призначення пожежної машини;
В групі «Веселка» 6(2) були проведені заняття на теми «Песик Гавчик у країні безпеки. Номери екстреної допомоги», розгляд ілюстрацій «Ліс у вогні», «Пожежна безпека»,
читання твору В.О.Сухомлинського «Золотий півник» з метою розширення уявлень дітей про безпечну поведінку в разі пожежі, якщо ти сам вдома, якщо ти загубився на вулиці, з чужими людьми;
З дітьми проведено конкурс - вікторина «Небезпека на дорозі» - з метою закріплення знань дітей правил дорожнього руху, безпечного поводження на дорозі в зимовий час, перевірено навички у вирішенні нестандартних ситуацій на дорозі, уміння застосовувати знання з правил дорожнього руху.
Проведено дидактичні ігри «Назви знак», «Відгадай транспорт», «Світлофор-моргайчик»; бесіди та консультації з батьками «Попередження дорожно-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку», «Дитина на дорозі» з метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя.
В групі 6(3) "
Капітошка" протягом місяця було проведено:
Тематичні заняття, дидактичні ігри, був використаний екран для показу
пізнавальних мультфільмів.
У тиждень надзвичайних ситуацій діти подивилися топ 5 найстрашніших катастроф світу.
Були проведені бесіди з використанням макетів, також розігрівання проблемних ситуацій.
У тиждень надзвичайних ситуацій діти подивилися топ 5 найстрашніших катастроф світу.
Були проведені бесіди з використанням макетів, також розігрівання проблемних ситуацій.
Членами комісії по
охороні праці було здійснено перевірку стану засобів пожежогасіння (перемотка
пожежних рукавів), евакуаційних виходів, наявність інструкцій з техніки безпеки
на робочих місцях та їх відповідність вимогам нормативних документів; рейд-перевірку
виконання працівниками вимог протипожежної безпеки; проведено інструктажі з
правил протипожежної безпеки на випадок надзвичайної ситуації та практичне (протипожежне
тренування) відпрацювання дій в разі виникнення
надзвичайної ситуації; з персоналом проведено навчання по користуванню з вогнегасником.
перевірено ведення журналів реєстрації інструктажів: охорони праці , протипожежної безпеки; проаналізовано стан дитячого травматизму та ефективності заходів спрямованих на запобігання травматизму в закладі.
перевірено ведення журналів реєстрації інструктажів: охорони праці , протипожежної безпеки; проаналізовано стан дитячого травматизму та ефективності заходів спрямованих на запобігання травматизму в закладі.
Потрібно зазначити, що такі змістовні заходи , які були
проведені під час місячника,
в яких приймають участь діти, батьки, педагогічний колектив та
обслуговуючий персонал ЗДО, приносить велику користь для наших дітей.
Діти – це наше майбутнє, і ми, дорослі, маємо можливість навчити дітей
безпеці життєдіяльності , навчити розумінню того, що найважливіше для людини –
це здоров’я та життя.